Select Page

Učenci 5. a spoznavajo in utrjujejo različne vsebine tudi v okolici šole ter tako sodelujejo v različnih dejavnostih.

Preko igre ristanc in pomnenja slik ob sestavi nelogične zgodbe (NTC učenje) so tokrat najprej ugotovili obravnavano učno temo, nato pa si zadali nove cilje, oblikovali kriterije uspešnosti in izvajali različne naloge. Delali so samostojno, v paru in tudi v skupini, ob igri z žogo pa utrjevali matematične pojme.

Iz palic za Mikado so sestavljali različne like ter merili in računali njihove obsege.

Poleg učenja so se tudi zabavali, saj je bil pouk bolj razgiban in zanimiv.

Vtisi učencev:

  • ko smo bili ves čas zunaj, je bilo super;
  • učenje na prostem je bilo odlično, zanimivo in zelo poučno;
  • ponosni smo, da smo bili pri delu vztrajni ;
  • zapomnili smo si, kako izračunamo obseg;
  • če bi še enkrat opravljali to dejavnost, bi se bolj potrudili pri pripovedovanju nelogične zgodbe;
  • vsem nam je všeč pouk pred šolo.

Galerija slik.

Razredničarka 5. a

Dostopnost