Select Page

klikDSCN9800
V torek, 29.3.2016 smo se sedmošolci odpravili v Šolo v naravi, na dom CŠOD Škorpijon.
Po dobri uri vožnje smo se pripeljali do idilične gozdne narave Kozjaka, tik ob meji z Avstrijo. Nastanili smo se v prijetno urejene sobe in po kosilu pričeli s prvo dejavnostjo. Odšli smo do bližnjega potoka in spoznali: kakovost vode, njen pH, pretočnost, hitrost, prisotnost živali, vodne rastline… in že je bila večerja. Naslednje jutro smo se odpravili v gozd, na »znanstveno« preučevanje. Popoldne smo se preizkusili v jezdenju malih konj. Na bližnji kmetiji smo lahko uživali ob domačih živalih: zajcih, kokoših, racah, puranih, ovcah, kozah, mucah. V četrtek in petek smo se naučili še: osnove astronomije, bivakiranje v gozdu, preživetje v naravi, imeli nočni pohod po gozdu do Avstrijske meje in jutranji pohod na Žavcarjev vrh. Ob večerih smo se igrali različne kvize. Fantje so komajda našli kakšno urico za igranje nogometa, košarke, namiznega tenisa in badmintona, dekleta pa za kakšen klepet.
Polni znanja in prijetnih vtisov smo se v petek odpeljali proti Velenju. Galerija slik.

Razrednika:
Tomažič Donata, Varšnik Franc

Šola v naravi je bila zelo zabavna, poučna in vesela. Na domu Škorpijon so bili zelo gostoljubni. Ob prihodu so nas razdelili v sobe, ki so se imenovale po živalih: petelin, raca, mačka, konj, koza, piščanec in zajec. Hrana je bila vse dni zelo okusna. Sedmošolci smo vsak dan tekmovali v različnih veščinah: kurjenje ognja, izdelovanje šotorov, izdelovanje slik iz naravnih materialov, sestavljanje zgodb o živalih. Odšli smo tudi do potoka, kjer smo raziskovali vodo in živali v njej. Najbolj zanimivo je bilo, ko smo ponoči odšli na pohod do Avstrijske meje, kjer smo z eno nogo stali v Avstriji, z drugo pa v Sloveniji. Imeli smo tudi nekaj prostega časa, med katerim smo zelo uživali. Zadnji dan so nam razdelili priznanja. Veseli in z veliko znanja smo odšli domov.

Zapisali:
Nina, Kenan in Maja

V torek 29.3.2016 smo se 7.r odpravili v CŠOD Škorpijon. Ko smo prišli tja smo se razdelili v sobe, razpakirali, nato pa smo imeli kosilo. Hrana nam je bila zelo všeč. Po kosilu smo imeli počitek , nato pa smo se razdelili v dve skupini. Prva skupina je kurila ogenj, druga pa je raziskovala potok. Sledila je večerja , po večerji smo imeli nočni pohod. Naslednje jutro smo se zbudili ob 7. uri , sledila je telovadba , po njej pa zajtrk . Po zajtrku  je bilo na  vrsti   jahanje, lokostrelstvo in mikroskopiranje . Po kosilu je sledil pohod . Po večerji smo imeli improligo , bilo je zelo zabavno . Naslednji dan po zajtrku smo zopet imeli lokostrelstvo , jahanje ter mikroskopiranje . Sledilo je kosilo po kosilu je imela 2. skupina kurjenje ognja , 1.skupina pa je imela naravoslovje . Po večerji je 1. skupina imela pictionary druga pa je bila zunaj , nato pa sta se skupini menjali . Še zadnji dan smo najprej spakirali nato smo imeli zajtrk . Po zajtrku pa pripravljanje šotork in naravoslovje . Tako je potekala naša šola v naravi. BILO JE ZELO ZABAVNO IN VSI SMO UŽIVALI !

Zapisala:
Maša

V torek zjutraj smo se sedmošolci odpravili v šolo v naravi, na Kozjaka. Ko smo prišli smo se najprej razvrstili po sobah. Nato smo odšli v jedilnico kjer so nam razložili pravila. Naš dan je običajno potekal tako : Zjutraj smo se vstali ob sedmih. Nato smo imeli jutranjo telovadbo, za tem pa smo odšli na zajtrk. Dopoldan smo imeli dejavnosti , nato pa malo prostega časa. Ob dveh smo imeli kosilo , zatem pa zopet prosti čas. Popoldan smo imeli popoldanske dejavnosti, za tem pa večerjo. Zvečer smo imeli od sedmih do pol devetih pripravljen večerni program za tem pa prosti čas. Ob desetih zvečer pa smo se odpravili spat.