28. januarja je bil na šoli pomemben dogodek. Delegati in delegatke od 6. do 9. razreda so se zbrali v zbornici šole in sodelovali na šolskem parlamentu. Pogovor je potekal v treh sklopih. Razumevanje diskriminacije, stereotipov in rasizma so dokazali z umeščanjem teh pojavov v vsakdanje življenje. Razmišljali so, na kakšen način lahko danes mladostniki s svojimi ravnanji prispevajo k zmanjševanju in izničenju vsega, kar razvija občutek manjvrednosti, ponižanja, zapostavljanja in sovraštva. Sprejeli so naslednje sklepe:
- Spoštovanje in sprejemanje drugačnosti sta vrednoti, ki lahko preprečita veliko hudega.
- Ljudi ne smemo soditi na osnovi nepreverjenih, površnih sodb, ki izkrivljajo podobo ljudi, kakšni so v resnici.
- Izogibati se moramo slehernega podcenjevanja ljudi zaradi njihovih posebnosti.
- V ljudeh iščemo pozitivne lastnosti.
- Postaviti se poskušamo v položaj ljudi, ki so žrtve diskriminacije, stereotipov in rasizma.
- Če samo govorimo in le tega ne udejanjimo v vsakdanjem življenju, nismo pravzaprav ničesar storili.
- Ozavestiti moramo potrebo po solidarnosti, medsebojnem sodelovanju, po strpnosti.
- Vsi lahko marsikaj storimo – pa čeprav samo z nasmehom in stiskom roke, da bo naš svet topel za vse ljudi.
10.2.2010 so na občinskem parlamentu sodelovali Kristjan, Hana, Žan, Teja, Vid, Rok, Klemen in Tomaž.
Regijskega parlamenta pa se bosta udeležila Hana in Tomaž.
mentorica otroškega parlamenta