
Tudi letos smo bili učenci sedmih, osmih in devetih razredov vključeni v interesno dejavnost, v kateri smo kritično razpravljali o šoli in šolskem sistemu. Spoznavali smo vsa razmerja znotraj sistema in videli, kje so možnosti za spremembe. Kot povsod, se tudi v tako velikem sistemu vse začne pri posameznikih.
Da smo se seznanili z mnenji ostalih učencev na šoli, smo člani parlamenta pripravili predavanja in delavnice, kjer smo se pogovarjali o učnih tipih, strategijah učenja, motivaciji, odnosih, učnih vsebinah, vrednotah, spoštovanju, odgovornosti …
Izvoljeni predstavniki so nas v četrtek, 6. 3. zastopali na občinskem parlamentu. To so bili: devetošolki Nala Pritržnik in Mija Sušec; osmošolke Tija Pesjak, Dunja Jugović, Sara Melanšek, Nuša Mesarec in Manca Hrovat ter sedmošolec Jaka Vedenik.
Nala in Mija sta 14. 3. sta dolino zastopali na regijskem parlamentu.
Mija pa se bo v začetku aprila udeležila vseslovenske razprave mladih parlamentarcev v Ljubljani.
Mnenja udeleženk:
»Biti kot otroška parlamentarka na 35. šolskem otroškem parlamentu je bila za mene prav posebna izkušnja. Z vrstniki smo se pogovarjali o prednostih in slabostih šole in šolskega sistema ter za probleme iskali najboljše možne rešitve. Med sabo smo se poslušali in kar je najbolj pomembno, tudi slišali. Z veseljem se bom udeleževala parlamentarnih razprav, saj se s svežimi idejami vsak lahko trudi za boljši jutri.«
Manca Hrovat, 8. a
“Udeležila sem se občinskega otroškega parlamenta, kjer je bila tema šola in šolski sistem. Najbolj sem si zapomnila predlog o zunanjih učilnicah ter zmanjšanju učnega načrta. Med pogovorom smo odkrili več problemov, ki smo jih spotoma reševali. Upam, da bo kateri od njih tudi rešen.”
Sara Melanšek, 8. a
»Moja izkušnja na parlamentu je nepozabna, saj si tam obkrožen z ljudmi, ki imajo unikatno, a podobno razmišljanje kot ti. Vsako leto je vzdušje izjemno, mi pa neverjetno uživamo.«
Mija Sušec 9. b